Контрольна робота М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»
Контрольна робота
М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г.
Тютюнник « Климко»
І варіант
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність
повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:
а) героїко-романтична; б) автобіографічна; в)
пригодницька; г) історична.
2. Гр. Тютюнник у своєму творі «Климко»
використав факт з життя:
а) власного життя; б) життя мами; в) життя
друга; г) життя двоюрідного брата.
3.Чим
скористався Михайлик (твір
«Гуси-лебеді летять…») для катання на
льодяній гірці?
а) Ночовками;
б) санками; в) ослінчиком.
4. Що було метою подорожі Климка
(Гр.Тютюнник «Климко»):
а) олія; б) сіль; в) чоботи; г) молоко.
5. Яка річ для Климка була особливо
дорогою («Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце») і мала символічне значення:
а) шапка; б) скринька; в) хустинка; г)
діжурка.
6. Установіть відповідність між
висловлюванням та героєм, якому воно належить:
|
|
а) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка
ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».
б) «А може б, синочку, у мене зостався, га?
Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
в) «В її устах і душі «насіння « було святим
словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками –
нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
|
1. Тітці Марині
(Гр.Тютюнник «Климко»).
2. Матері Михайлика
(М.Стельмах
«Гуси-лебеді
летять…»).
3. Дівчині
(Гр.Тютюнник
«Климко»).
|
Установіть відповідність між іменами
членів сім’ї Судаків, героїв повісті
А. Чайковського «За сестрою», та тим,
ким вони були Павлусеві.
А
сестра
Б
батько
В
мати
Г
дід
Д
брат
|
1
Андрій
2
Степан
3
Палажка
4
Петро
|
ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)
1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення
символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
2. Чому для Михайлика оточуючий світ
вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні
міркування.
3. Що б ви порадили Климкові, який залишився
самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня,
вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.
ІV рівень ( 3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Чи хотів би я мати такого друга, як
Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).
2. «Чим мені подобається Михайлик, герой
твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
3. Доля сміливим допомагає (за твором
А.Чайковського «За сестрою»).
Контрольна робота
М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г.
Тютюнник « Климко»
ІІ варіант
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність твору
Гр. Тютюнника «Климко»:
а)повість;
б) оповідання; в) новела; г) роман.
2. М.Стельмах присвятив свій твір
«Гуси-лебеді летять…»:
а) дядьку Себастіяну; б) сину Ярославу; в)
своїм батькам; г) дідусеві і бабусі.
3.Чим
скористався Михайлик (твір
«Гуси-лебеді летять…») для катання на
льодяній гірці?
а) Ночовками;
б) санками; в) ослінчиком.
4. Хто врятував Климка під час його подорожі?
а) тітка Марина; б) дядько Кирило; в) товариш
Сергій; г) невідомий німець.
5.Кого з названих героїв немає в повісті
М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?
А) Люби; б) Михайлика; в) діда Дем’яна;
г) дядька Степана.
6. Установіть відповідність між
висловлюванням та героєм, якому воно належить:
а) «В її устах і душі «насіння « було
святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними
супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
б) «А може б, синочку, у мене зостався, га?
Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
в) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка.
Я й чорнобривців на додачу ще дам».
Утворіть логічні пари, поєднавши імена
героїв повісті з назвами, що позначають родинні зв’язки.
Андрій
Палажка
Петро
Павло
Ганна
|
1. Дівчині
(Гр.Тютюнник
«Климко»).
2. Матері Михайлика (М.Стельмах
«Гуси-лебеді
летять…»).
3. Тітці Марині (Гр.Тютюнник «Климко»).
дочка
молодший син
старший син
мати
батько
дід
|
ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)
1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення
символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається
казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
3. Що б ви порадили Климкові, який залишився
самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня,
вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.
ІV рівень ( 3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Чи хотів би я мати такого друга, як
Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).
2. «Чим мені подобається Михайлик, герой
твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
3. Доля сміливим допомагає (за твором
А.Чайковського «За сестрою»).
Комментарии
Отправить комментарий