Контрольна робота М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»



Контрольна робота
М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»

І варіант
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»:
 а) героїко-романтична; б) автобіографічна; в) пригодницька; г) історична.
2. Гр. Тютюнник у своєму творі «Климко» використав факт з життя:
 а) власного життя; б) життя мами; в) життя друга; г) життя двоюрідного брата.
3.Чим  скористався  Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для  катання  на  льодяній  гірці?
 а) Ночовками;  б)  санками;  в) ослінчиком.
4. Що було метою подорожі Климка (Гр.Тютюнник «Климко»):
 а) олія; б) сіль; в) чоботи; г) молоко.
5. Яка річ для Климка була особливо дорогою («Не брали її ні дощі, ні сніг, ані сонце») і мала символічне значення:
 а) шапка; б) скринька; в) хустинка; г) діжурка.
6. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:


а) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».
 б) «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
 в) «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
1. Тітці Марині
 (Гр.Тютюнник «Климко»).
2. Матері Михайлика
 (М.Стельмах
 «Гуси-лебеді
летять…»).
 3. Дівчині
 (Гр.Тютюнник
 «Климко»).

Установіть відповідність між іменами членів сім’ї Судаків, героїв повісті
А. Чайковського «За сестрою», та тим, ким вони були Павлусеві.
А   сестра
Б   батько
В   мати
Г   дід
Д   брат         




1    Андрій
2    Степан
3    Палажка
4    Петро
ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)
1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
 2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
 3. Що б ви порадили Климкові, який залишився самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
 4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня, вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.
ІV рівень ( 3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).
2. «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
3. Доля сміливим допомагає (за твором А.Чайковського «За сестрою»).


                                          Контрольна робота
М.Стельмах « Гуси-лебеді летять», Г. Тютюнник « Климко»

ІІ варіант
І-ІІ рівні (6 б.)
1. Визначте жанрову приналежність твору Гр. Тютюнника «Климко»:
 а)повість;  б) оповідання; в) новела; г) роман.
2. М.Стельмах присвятив свій твір «Гуси-лебеді летять…»:
 а) дядьку Себастіяну; б) сину Ярославу; в) своїм батькам; г) дідусеві і бабусі.
3.Чим  скористався  Михайлик (твір «Гуси-лебеді летять…») для  катання  на  льодяній  гірці?
 а) Ночовками;  б)  санками;  в) ослінчиком.
4. Хто врятував Климка під час його  подорожі?
 а) тітка Марина; б) дядько Кирило; в) товариш Сергій; г) невідомий німець.
5.Кого з названих героїв немає в повісті М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…»?
А) Люби; б) Михайлика; в) діда Дем’яна; г) дядька Степана.
6. Установіть відповідність між висловлюванням та героєм, якому воно належить:
а) «В її устах і душі «насіння « було святим словом… І хоча вона нарікала на свою мужицьку долю з її вічними супутниками – нестатками і злиднями, проте нічого так не любила, як землю»;
 б) «А може б, синочку, у мене зостався, га? Назовсім. До кого ж тобі йти? Їсти в мене, хвалити Бога, є що…»;
 в) «Купіть мою хустку. Дивіться, яка ловка. Я й чорнобривців на додачу ще дам».     
Утворіть логічні пари, поєднавши імена героїв повісті з назвами, що позначають родинні зв’язки.
Андрій                                 
Палажка                               
Петро                                    
Павло                                    
Ганна                                    
1. Дівчині
 (Гр.Тютюнник
 «Климко»).
 2. Матері Михайлика (М.Стельмах
 «Гуси-лебеді
летять…»).
 3. Тітці Марині (Гр.Тютюнник «Климко»).







дочка
молодший син
старший син
мати
батько
дід

ІІІ рівень ( 2 на вибір) ( 3 б.)
1.Обґрунтуйте, у чому полягає значення символічного образу гусей-лебедів у творі М.Стельмаха «Гуси-лебеді летять…».
 2. Чому для Михайлика оточуючий світ вважається казковим. Це реальність чи фантазія хлопчика? Доведіть власні міркування.
 3. Що б ви порадили Климкові, який залишився самотнім після смерті дядька Кирила? Чи був у нього життєвий вибір?
 4. Доведіть, що Климко – сильна, мужня, вольова людина. Власні переконання вмотивуйте.
ІV рівень ( 3 б.)
Напишіть твір-мініатюру на одну із тем:
1. «Чи хотів би я мати такого друга, як Климко» (за твором Г. Тютюнника «Климко»).
2. «Чим мені подобається Михайлик, герой твору М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять».
3. Доля сміливим допомагає (за твором А.Чайковського «За сестрою»).

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Літературні диктанти "Захар Беркут" Івана Франка

Елементи незвичайного в повісті-казці Галини Малик «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії». Своєрідність композиції твору. Особливості її мови та символіка образів-жителів країни.

Склад. Правила переносу з рядка в рядок.